تاریخ ثبت نام آزمون نظام مهندسی
نوشته شده توسط : sevda

آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی ساختمان سالیانه 2 بار در محدوده زمانی مرداد ماه و اسفند ماه 1400 به منظور ارائه پروانه فعالیت حرفه ای مهندسی علاقمندای به این حوزه برگزار میشه. فرآیند ثبت نام آزمون مهندسی اسفند هنوز مشخص نشده و زمان ثبت نام در این نوبت در سامانه وزارت راه و شهرسازی اعلام میشه.

 

 

هر سال تاریخ ثبت نام آزمون نظام مهندسی از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی به نشانی inbr.ir اعلام میشه و داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در این آزمون برای نوبت اسفند ماه سال 1400 هستن، باید همواره پیگیر اطلاعیه های این سایت برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند سال 1400 باشن.

از اونجایی که اگه زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی چه در نوبت اول و چه در نوبت دوم از دست بره، شانسی برای شرکت در آزمون ندارین و تمام زحماتتون هدر میره، ما در این مقاله در مورد تاریخ و مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ در هر دو نوبت را به طور کامل توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشین!

 

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰

سال گذشته ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 برای رشته های مختلف در ماه دی انجام شد و داوطبا باید با توجه به تاریخ ثبت نام رشته مد نظرشون برای این ثبت نام اقدام می کردن و بعد از ثبت نام، در زمان باقی مونده منابع آزمون نظام مهندسی رو مطالعه می کردن. هنوز زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ مشخص نشده، ولی پیش بینی می کنیم، این ثبت نام هم مثل بازه های سال گذشته، در دی ماه انجام بشه. با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر بشه، مطلع میشین.

 

 

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ اعلام نشده، به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

همونطور که توضیح دادیم، احتمال اینکه در دی ماه زمان ثبت نام آزمون منتشر بشه زیاده، اما با توجه به اینکه هنوز زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی در نوبت اسفند ماه سال 1400 مشخص نشده، داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام در این آزمون مقاله زیر رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰

همون طور که توضیح داده شده، زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی به نشانی inbr.ir اعلام میشه که طبق جدید ترین اطلاعیه این سایت، زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مرداد ماه 1400 شروع شد و داوطلبایی که قصد ثبت نام در این آزمون رو داشتن، تونستن در زمان مقرر ثبت نام خودشون رو تکمیل کنن.

 

 

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰ به پایان رسید.

 

آزمون نظام مهندسی نیمسال اول سال های گذشته معمولا در بازه زمانی متغیری انجام شده. طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مهلت مجدد ثبت نام آزمون نظام مهندسی نوبت اول سال ۱۴۰۰ از اوایل خرداد تا مرداد ماه و برای آزمون ورود به حرفه مهندسان و از اوسط خرداد تا اواخر این ماه برای آزمون کارشناسی ماده 27 و آزمون معماران تجربی و کاردان های فنی ساختمان آغاز شده بود.

 

داوطلبایی که در آزمون نظام مهندسی ثبت نام کردن و منتظر کارت ورود به جلسه خودشون هستنن، برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه دریافت این کارت، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

 

مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

توصیه میشه ثبت نام خودتون رو برای آزمون نظام مهندسی 1400 حتما در زمان تعیین شده انجام بدین، اما ممکنه به هر دلیلی از جمله مشغله، فراموشی، عدم آگاهی از زمان دقیق و ...  این فرصت رو از دست بدین. خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی رو هر سال به مدت کوتاهی تمدید می کنه تا داوطلبایی که جا موندن یک شانس دیگه برای ثبت نام داشته باشن.

 

با توجه به اینکه در سال های گذشته که زمان ثبت نام تمدید شده، برای ثبت نام در نوبت اسفند ماه امسال هم انتظار میره این مهلت برای چند روز تمدید بشه. بعد از پایان یافتن مهلت اصلی ثبت نام، طی اطلاعیه ای مدت زمان تمدید و زمان شروع و پایان آن در سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی قرار می گیره و در طی اطلاعیه های بعدی، زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی مشخص میشه.

 

در نظر داشته باشین که، فارغ التحصیلای رشته های مهندسی در مقطع کارشناسی پس از گذشت 3 سال سابقه کار حرفه ای، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد پس از گذشت 2 سال سابقه کار حرفه ای و فارغ التحصیلان مقطع دکتری پس از گذشت 1 سال سابقه کار حرفه ای از زمان دریافت مدرکشون مجاز به شرکت در ثبت نام آزمون نظام مهندسی هستن.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تمام سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین. داوطلبای این آزمون می تونن، در صورت تمایل برای دریافت اخبار در سریع ترین زمان در کانال تلگرامی تحصیلیکو عضو بشن.

 

افرادی که قصد تمدید پروانه نظام مهندسی خودشون رو دارن، برای دریافت اطلاعاتی مثل شرایط مورد نیاز و نحوه تمدید پروانه خودشون می تونن مقاله زیر رو به طور کامل مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید: تمدید پروانه نظام مهندسی


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ماه چه زمانی انجام میشه؟

✔️ این ثبت نام احتمالا در دی ماه انجام میشه که زمان دقیق در این مقاله گفته خواهد شد.

2- ✔️ ثبت نام همه رشته ها در یک روز انجام میشه؟

✔️ بازه های ثبت نام رشته ها با هم متفاوته که زمان دقیق ثبت نام هر رشته در این مقاله گفته خواهد شد.

3- ✔️ کسایی که از ثبت نام در زمان مقرر در آزمون نظام مهندسی جا بمونن باید چیکار کنن؟

✔️ این داوطلبا می تونن در زمان تمدید مهلت ثبت نام اقدام به ثبت نام مجدد کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : تاریخ ثبت نام آزمون نظام مهندسی





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: