اعلام نتایج آزمون لیسانس به رشته پزشکی
نوشته شده توسط : sevda

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1401 در طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی اعلام میشه، نتایج اولیه این آزمون حدودا یک ماه بعد از زمان برگزاری آزمون کتبی و جواب نهایی هم بعد از مصاحبه حضوری یک ماه بعد اعلام میشه و داوطلبا با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران می تونن نتایج هر مرحله رو ببینن.

 

 

قطعاً علاقه‌مندای زیادی در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت می‌کنن و می تونن از این فرصت برای ورود به رشته پزشکی استفاده کنن. علاقه‌مندی به پذیرش در رشته پزشکی آرزوی هر داوطلبی که در کنکور سراسری شرکت میکنه و اگر از این طریق نتونه در این رشته پذیرش بشه می تونه بعد از فارغ التحصیلی از هریک از رشته های علوم تجربی، ریاضی و فنی در این آزمون شرکت کنه و با  قبولی در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری به موفقیت خود در این رشته بیشتر امیدوار بشه.

 

اگه شما هم جزو افرادی هستین که در آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ شرکت کردین و بی صبرانه منتظر اعلام نتایج هستین بهتره تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین تا هم از زمان اعلام نتایج این آزمون مطلع بشین و هم از نحوه دریافت جواب و کارنامه نهایی پزشکی از لیسانس 1401 اطلاع پیدا کنین.

 

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱

علاقه‌مندان به رشته پزشکی بعد از شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی برای زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1401 روز شماری می‌کنن، تا ببینن تونستن حد نصاب لازم آزمون مرحله اول رو بیارن یا نه و در صورت قبولی در مرحله دوم خودشون رو برای حضور در مصاحبه آماده کنن.

 

زمان اعلام نتایج آزمون مرحله اول لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ :

 

نتایج اولیه آزمون یک ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام می‌ شه. ظرفیت پذیرش این آزمون محدوده و تنها افرادی موفق می‌ شن که علاوه بر کسب حد نصاب نمرات در آزمون کتبی، موفق به قبولی در مصاحبه حضوری هم بشن.

 

معمولا زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی اسفندماهه ولی در سال گذشته به دلیل تغییر زمان برگزاری آزمون، زمان اعلام نتایج تغییر کرد و در تیر ماه اعلام شد. همچنین، داوطلبا می تونن با داشتن کد رهگیری و کد ملی به سایت دانشگاه تهران مراجعه کنن و نتایج خود رو مشاهده کنن.

 

نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ بر سایت معاونت پزشکی دانشگاه تهران قرار می گیره، پذیرفته شدگان این مرحله می تونن در جلسه مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنن. به محض انتشار اطلاعیه جدید، زمان اعلام نتایج در کانال تلگرام تحصیلیکو اعلام میشه. شما با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض انتشار اطلاعیه جدید از اطلاعیه های جدید مطلع میشین.

 

 

به محض اعلام زمان نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی، در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

داوطلبا اگر در آزمون کتبی یا همون اول لیسانس به پزشکی قبول شدید، باید خودتون رو برای مرحله دوم آماده کنین. برای همین پیشنهاد میشه منابعی که در متن مقاله زیر اورده شده رو بخونین.

بیشتر بخوانید: منابع آزمون لیسانس به پزشکی

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱

برای مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1401 بعد از یک ماه می تونید نتایج اولیه را از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir مشاهده کنین. در مرحله اول شما با ورود به سایت و درج اطلاعات کاربری و رمز عبور خودمی تونین کارنامه خودتون رو ببینین. اگر در این مرحله موفق شده باشین، دعوت به مصاحبه و ارزیابی شناختی می شین در این سایت می تونین علاوه بر دریافت کارنامه، مدارک لازم برای مصاحبه و زمان مصاحبه رو هم ببینین.

 

 

به محض اینکه نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی اعلام بشه راهنمای تصویری مشاهده نتایج رو میذاریم.

 

اگر کارنامه اولیه رو دریافت کردین ولی دیدین قبول نشدین می تونین اطلاعات لازم جهت شرکت در پزشکی بدون کنکور رو در مقاله زیر مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: پزشکی بدون کنکور

 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نهایی لیسانس به پزشکی 1401

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ هم پس از مصاحبه حضوری و ارزیابی فراشناختی اعلام می‌ شه. از آنجا که ظرفیت پذیرفته شدگان نهایی محدود بوده، مجموعا حدود 10 الی 20 نفر برای پذیرش در این رشته موفق میشن. اما هنوز زمان اعلام نتایج مشخص نشده پس به داوطلبا پیشنهاد میکنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد از زمان اعلام نتایج مطلع بشن.

 

 

به محض اینکه نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1401 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

شانس دیگه ای که پیش روی داوطلباست اینه که مجددا در کنکور پزشکی شرکت کنن و اینبار تمام تلاششون رو برای قبولی انجام بدن. برای آشنایی با جزئیات زمان و نحوه ثبت نام متن مقاله زیر رو مطالع کنین.

بیشتر بخوانید: کنکور پزشکی

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱

نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1401 هم در قالب لیستی از پذیرفته شدگان از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌ شه و نیازی نیست شما هیچ گونه مراجعه حضوری برای دریافت نتایج داشته باشین. معمولا ظرفیت نهایی پذیرش در آزمون کارشناسی به پزشکی محدود بوده و تنها 10 تا 20 نفر موفق به قبولی در این رشته میشن. داوطلبا می تونن در زمان مقرر اعلام شده توسط سایت دانشگاه تهران مدارک خود را آماده کنن و جهت اسکن مدارک و ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام کنن. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به معنای انصراف متقاضی تلقی میشه.

 

 

به محض اینکه نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی اعلام بشه راهنمای تصویری مشاهده نتایج رو میذاریم.

 

داوطلبا می تونن با ورود به لینک زیر از نحوه مطالعه پزشکی برای قبولی در کنکور مطلع بشن.

بیشتر بخوانید: قبولی پزشکی در یک ماه

مشاوره اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱

اگر در مرحله اول اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1401 موفق به حد نصاب نمره قبولی شدین می تونین خودتون رو برای مصاحبه حضوری و ارزیابی شناختی آماده کنین. معمولا در این مرحله سؤالات تخصصی و مهمی از پذیرفته شدگان پرسیده می‌ شه و شما ممکنه هیچ گونه آمادگی در این خصوص نداشته باشین.

 

برای گذراندن موفقیت آمیز این مرحله نیاز به مشاوره دارین تا اطلاعات لازم در خصوص سؤالات مصاحبه، آموزش تکنیک های کاهش استرس، راهنمایی در خصوص نتایج نهایی آزمون و مراحل ثبت نام و ... رو در اختیار شما قرار دهن.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1401 جواب دهن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین.

 

یکی از راه های رسیدن به موفقیت داشتن یک برنامه ریزی اصولی و کامله برای  اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برنامه ریزی کنکور می تونین به متن مقاله زیر رجوع کنین.

در ادامه بخوانید : برنامه ریزی کنکور


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️این نتایج معمولا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ نتایج آزمون لیسانس به پزشکی در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ چه کسایی می تونن در آزمون مرحله دوم لیسانس به پزشکی شرکت کنن؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، داوطلبایی که بتونن حد نصاب لازم در مرحله اول آزمون رو کسب کنن می تونن در این آزمون شرکت کنن.

منبع : اعلام نتایج آزمون لیسانس به رشته پزشکی





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: