راهکارهای دانشگاه آزاد برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری
نوشته شده توسط : sevda

طبق گفته رئیس مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد سه سناریو برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری در سال ۹۹ پیش بینی شده است و دانشگاه آزاد آمادگی برگزاری هر یک از این سناریوها را دارد .

بهروز طهماسب کاظمی درباره برنامه این دانشگاه برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری در وضعیت کنونی ، اظهار کرد : در حال حاضر سه سناریو برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری پیش بینی کرده ایم و در حال بررسی‌ گزینه‌های پیش رو هستیم .

رئیس مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد افزود : نخستین سناریو این است که تمامی مصاحبه‌های آزمون دکتری سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی ، مانند سال گذشته به صورت متمرکز در تهران برگزار شود .

وی با اشاره به اینکه دومین سناریو ، برگزاری مصاحبه به صورت مجازی است ، گفت : دانشگاه آزاد زیر ساخت لازم را برای برگزاری مصاحبه داوطلبان دکتری دارد .

کاظمی سومین سناریو را حذف مصاحبه آزمون دکتری به دلیل شرایط کرونایی در کشور عنوان کرد و افزود : یکی دیگر از پیشنهادات این است که آزمون دکتری به همراه سوابق ملاک عمل باشد و مصاحبه دکتری حذف شود .

رئیس مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد ادامه داد : در همین رابطه ابتدا موضوع باید در هیأت رئیسه دانشگاه آزاد به تأیید برسد و پس از آن برای دریافت مجوز ، مکاتبه‌ای با شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی خواهیم داشت .

وی ادامه داد : حتی به شورای سنجش و پذیرش ، پیشنهاد خواهیم داد که اگر شرایط کرونا در کشور بسیار حاد بود، سایر دانشگاه‌ها به همین شیوه عمل کنند .

کاظمی با بیان این مطلب که دانشگاه آزاد آمادگی برگزاری هر یک از این سناریوها را دارد ، تاکید کرد که نهایت دقت را در برگزاری مصاحبه دکتری خواهیم داشت تا مشکلی برای داوطلبان ایجاد نشود .

منبع : راهکارهای دانشگاه آزاد برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: