درخواست بازگشت هزینه ثبت نام کنکور سراسری
نوشته شده توسط : sevda

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره استرداد وجه ثبت‌نامی داوطلبان کنکوری گفت: هر تصمیمی که در این باره اتخاذ شود در سایت سازمان سنجش اطلاع‌رسانی می‌شود.

تعدادی از داوطلبان کنکور سراسری با توجه به عدم انتقال کنکور سراسری به بازه زمانی ایمن ، خطرناک بودن پروتکل‌های پیشنهادی و مختار بودن داوطلبان جهت شرکت در آزمون‌ها خواستار استرداد وجه نقد ثبت نامی از طرف سازمان سنجش هستند .

بسیاری از داوطلبان هم در آزمون‌های وزارت علوم و هم در وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده‌اند که با اعلام زمان آزمون‌ها مشخص شد که داوطلب باید در یک هفته ۲ آزمون را برگزار کنند که با شرایط سخت و بحرانی کشور کار بسیار سخت و دشواری است. در چنین شرایطی تعداد داوطلبان انصرافی بسیار بالا است و از سازمان سنجش درخواست داریم که وجه نقد ثبت‌نامی داوطلبان را استرداد کند. 

سازمان سنجش آموزش کشور حساب شخصی ندارد

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه گفت: طبق اطلاعیه‌ای که در دفترچه ثبت‌نام آزمون ذکر شده است، هزینه دریافت شده از داوطلبان به حساب خزانه دولت واریز می‌شود و سازمان سنجش آموزش کشور حساب شخصی ندارد.

وی افزود: هر تصمیمی که در این مورد گرفته شود در سایت سازمان سنجش اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی کنکورها با وزارت بهداشت است

پیش از این ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفته بود که سازمان سنجش و مرکز سنجش وزارت بهداشت با هماهنگی‌ معاونت بهداشتی دستورالعمل‌ها را اجرا می‌کنند. قسمتی از پروتکل‌های بهداشتی آ‌زمون‌ها مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است و بخشی نیز مسائلی بود که در دوره کرونا به آن رسیده بودیم که با نامه وزیر بهداشت، معاونت بهداشتی وزارت بهداشت به هماهنگی‌ در زمینه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در کنکورها موظف شده است. 

منبع : درخواست بازگشت هزینه ثبت نام کنکور سراسری





:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: