کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو
نوشته شده توسط : sevda


 کانال تلگرام مدارس مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو به اطلاع رسانی همه ی اخبار و اطلاعیه های مربوط به مدارس خاص مثل مدارس تیزهوشان ، نمونه دولتی ، مدرسه شاهد ، انرژی اتمی ، ماندگار البرز و ... می پردازه تا مشترکای این مرکز تو کوتاه ترین زمان ممکن از همه رویداد ها و اطلاعیه های این مدارس با خبر بشن .


میشه گفت که تلگرام پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین شبکه اجتماعیه که درصد زیادی از ایرانیا ، اخبار و رویداد های مهم رو از طریقش دنبال می کنن ! به خاطر همین تصمیم گرفتیم کانال مدارس تحصیلیکو رو واسه اعلام و اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه های مدارس خاص مثل مدارس تیزهوشان ، مدارس نمونه دولتی ، مدارس شاهد ، مدارس انرژی اتمی ، علامه طباطبایی ، ماندگار البرز و ... ایجاد کنیم تا مشترکای این مرکز بتونن از طریق این کانال خبر های دست اول و مفید مدارس رو بدون هیچ پیام تبلیغاتی دنبال کنن .



 

 

دانش آموزا و خانواده هاشون می تونن همه ی اخبار و اطلاعیه های مورد نیاز مدارس خاص ، مثل ثبت نام آزمون ها ، زمان آزمون ها ، اعلام نتایج و بقیه اخبار مرتبط با مدارس رو از طریق کانال تلگرامی مدارس تحصیلیکو دنبال کنن . این کانال اطلاع رسانی همه ی مقاطع تحصیلی ( ابتدایی ، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم ) رو پوشش میده و با عضو شدن تو این کانال در جریان همه ی اخبار و رویدادها قرار می گیرن . همچنین متقاضیای ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می تونن عضو کانال تخصصی تیزهوشان و نمونه دولتی بشن تا به طور ویژه و خاص اخبار مرتبط با این مدارس رو دنبال کنن .

 

 

 

 

 
سوالات متداول

1- برای عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو باید هزینه پرداخت کرد ؟
خیر ، عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو کاملا رایگان هستش .

2- تو این کانال اطلاع رسانی ثبت نام همه مدارس انجام میشه ؟
بله. تو این کانال علاوه بر اطلاع رسانی ثبت نام ، در مورد زمان ثبت نام ، اعلام نتایج ، تمدید و ... و مشاوره ثبت نام هم اطلاع رسانی میشه .

3- تو این کانال اطلاع رسانی چه مدارسی انجام میشه ؟
تو این کانال اطلاع رسانی همه مدارس مثل تیزهوشان ، نمونه دولتی ، انرژی اتمی ، شاهد و مدارس خاص انجام میشه . 

منبع : کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو





:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: