ثبت نام مهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی از فردا (دوشنبه،۶ مرداد) در سامانه سجاد آغاز می‌شود.

با ابلاغ معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به دانشگاه‌های دولتی، فنی حرفه‌ای و غیردولتی – غیرانتفاعی کلیه دانشجویان کاردانی و کارشناسی می‌توانند در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت مهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیکترین دانشگاه محل تحصیل خود بگذرانند.

تمام دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی که دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آن‌ها خارج از محل سکونت آنان است، می‌توانند برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صرفا برای دروس عملی و آزمایشگاهی از تاریخ ۶ لغایت ۱۸ مرداد با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان و با مطالعه دقیق اطلاعیه و راهنمای ثبت نام در سامانه مهمانی دروس عملی دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.


دانشگاه‌ها تنها درخواست‌هایی را بررسی خواهند کرد که از طریق سامانه سجاد ثبت شده باشد؛ بنابراین تمام متقاضیان مذکور که مایل هستند در ترم آتی درخواست مهمانی جهت دروس عملی و آزمایشگاهی آنان بررسی شود، از طریق این سامانه اقدام کنند.

در زمان ثبت درخواست، متقاضیان باید فهرست دروس عملی ترم آینده را با رعایت پیش نیاز و هم نیاز و مقررات آموزشی اعلام و دانشگاه‌هایی را انتخاب کنند که در محل سکونت خانواده متقاضیان یا نزدیکترین دانشگاه به محل سکونت باشد.

پس از اتمام ثبت نام دانشجویان متقاضی، دانشگاه مبدا از ۱۹ تا ۲۷ مرداد نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۲۸ مرداد لغایت ۶ شهریور  دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می‌کند.

دانشجویان می‌توانند پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود خودداری کنند.

منبع : ثبت نام مهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: