آمار نهایی داوطلبان مبتلا به کرونا در آزمون دکتری وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : sevda

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: از تعداد ۱۸ هزار داوطلب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پزشکی تعداد ۱۷۶ نفر ابتلای خود به کرونا را در فرم خوداظهاری تایید کردند.

دکتر سعید هاشمی نظری گفت: مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد برگزار می شود. این آزمون همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای داوطلبان مبتلا به کرونا مکان جداگانه در نظر گرفته شده است و تاکنون از تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر داوطلب این آزمون تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا ۱۷۶ نفر بوده اند که در  فرم خوداظهاری تکمیل کرده اند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۹ گروه علوم پایه پزشکی و بهداشت و تخصصی ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۶ هزار و ۴۹۰ نفر مرد و ۱۱ هزار و ۷۵۱ نفر زن هستند.

وی گفت: نوبت بندی برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر رشته بر اساس نوبت صبح یا عصر هر یک از روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به ترتیب همان نوبت بندی اعلام شده است.

منبع : آمار نهایی داوطلبان مبتلا به کرونا در آزمون دکتری وزارت بهداشت





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: