نسخه جدید شاد
نوشته شده توسط : sevda

دانش آموزا و معلما با به روز رسانی برنامه شاد علاوه بر برطرف کردن مشکلات نسخه قبلی می تونن از امکانات جدید این برنامه مثل امکان حضور و غیاب و ارتباط زنده و تصویری هم استفاده کنن و با آپدیت نسخه قبلی ، دسترسی خیلی راحت تری به این برنامه داشته باشن .

 

 

با توجه به وضعیت پیش اومده و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و کلاس ها ، آموزش و پرورش برای جلوگیری از عقب افتادن دانش آموزا از مطالب درسی ، اقدام به راه اندازی برنامه شاد دانش آموزی کرد . در این شبکه دانش آموزی معلما تدریس خودشون رو انجام میدن و دانش آموزا هم موظفن در ساعت مشخص به صورت آنلاین در گروه های کلاس درسی خودشون حاضر بشن .

اما این برنامه شاد نواقص و ایرادات زیادی داشت که بسیاری از خانواده ها و معلما رو اذیت می کرد و نمی تونستن از تمام امکانات این برنامه استفاده کنن . ولی پیش بینی میشه که با ارائه نسخه جدید برنامه شاد و به روز رسانی شدن این نرم افزار ، مشکلات برنامه قبلی رفع بشه و امکانات جدیدی به این برنامه اضافه میشه تا دانش آموزا و معلما بتونن بدون دردسر از این برنامه و امکاناتش استفاده کنن .  حالا در ادامه لینک دانلود جدیدترین نسخه برنامه شاد رو قرار دادیم .

 

 

آپدیت برنامه شاد

با به روز رسانی برنامه شاد دانش آموزا و معلما می تونن از آخرین امکاناتی که برای سال تحصیلی جدید به اون اضافه شده ، استفاده کنن و دیگه با مشکلات و خطا های قبلی مواجه نشن . با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه ، پیش بینی میشه که جدید ترین نسخه برنامه شاد به زودی منتشر بشه و شما می تونین به راحتی برنامه شاد قبلیتون رو update کنین .

 

 به محض انتشار ، لینک دانلود آخرین ورژن برنامه شاد مقاله فعال گذاشته میشه .

برای دانلود آخرین نسخه برنامه شاد و به روز رسانی اون کلیک کنین .

 

 برای اینکه با روند نصب برنامه شاد آشنایی کامل داشته باشین خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: برنامه شاد

 

 

 

 

 

امکانات جدبد برنامه شاد

هر دفعه با ارائه نسخه جدید برنامه شاد یک سری قابلیت های جدید به این برنامه اضافه میشه و مشکلات برنامه قبلی برطرف میشه . در نسخه بعدی برنامه شاد هم مطمئنا یک سری امکانات جدیدی در اختیار معلما و دانش آموزا قرار می گیره تا بتونن به راحتی از این برنامه استفاده کنن . بعضی از امکاناتی که به این برنامه اضافه شده شامل موارد زیر هستش :

 

 راه اندازی آزمون ساز در برنامه شاد

 حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس ها

 کنترل تکلیف دانش آموزان

 ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش‌آموز

 اختصاص فضای ویژه به معلمان برای تدریس

 کانال های محتوای آموزشی شاد

 

 برای آشنایی با روند احراز هویت در برنامه شاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: احراز هویت در شاد

البته با آپدیت برنامه شاد یک سری مشکلاتی که این برنامه قبلا برای معلما و دانش آموزان ایجاد کرده بود هم برطرف میشه مثل مشکل ارسال فایل توسط معلما و یا دانش آموزان . قبلا دانش اموزا و معلما برای ارسال فایل های خودشون در برنامه شاد باید اول فیلم را ضبط و بعد اون فیلم رو فشرده سازی کرده و در آخر ارسال می کردن تا حجم فیلم های ارسالی کم بشه . اما با به روز رسانی شدن برنامه شاد این مشکل برطرف شده و این قابلیت به این برنامه اضافه شده که همزمان با آپلود کردن فایل ها ، به طور خودکار ، خود به خود فشرده سازی اون فیلم هم انجام بشه .

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامی شما در خصوص آپدیت برنامه شاد پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: جدول درسی برنامه تلویزیون

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چه جوری میشه نرم افزار برنامه شاد رو به روز رسانی کرد ؟

✔️ برای به روز رسانی این برنامه باید نسخه جدید اون رو دانلود کنین که لینک دانلود نسخه جدید در این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ با به روز شدن برنامه شاد چه امکااتی به این برنامه اضافه میشه ؟

✔️ یکی از امکاناتی که به این برنامه اضافه میشه امکان حضور و غیاب دانش آموزاست که تو این مقاله همه امکانات لازم گفته شده .

3- ✔️ دانش آموزا چه جوری می تونن از همه امکانات برنامه شاد استفاده کنن ؟

✔️ دانش آموزا برای استفاده از همه امکانات برنامه شاد باید به محض انتشار نسخه جدید ، برنامه قبلی رو آپدیت کنن .

منبع : نسخه جدید شاد





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: