اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کارشناسی ارشد
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای اسامی معرفی ‌شدگان چند برابر ظرفيت كد رشته ‌های امتحانی دارای شرايط خاص و بورسيه کنکور کارشناسی ارشد 99 اعلام کرد . 

بدين وسيله از متقاضیاني كه فهرست اسامي آنان در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به عنوان معرفي شدگان چند برابر ظرفيت رشته‌هاي داراي شرايط خاص و يا بورسيه در آزمون ورودي مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1399 درج گرديده، دعوت مي‌نمايد با توجه به نكات ذيل و براساس برنامه‌زماني مشخص شده مربوط به كدرشته محل ذيربط، براي مصاحبه، آزمون اختصاصي، آزمون تشريحي، آزمون پروژه و ساير مراحل گزينش مورد لزوم به نشاني مشخص شده مراجعه نمايند.

بديهي است عدم مراجعه براي شركت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزينش در كد رشته محل يا رشته محلهاي انتخابي مربوط تلقي مي‌گردد و فرصت ديگري براي انجام مراحل مذكور وجود نخواهد داشت.

يادآوري : متقاضیان مذكور لازم است قبل از اقدام براي مراجعه به محل مصاحبه به درگاه اطلاع‌رساني دانشگاه مورد نظر مراجعه تا چنانچه تغييري در برنامه زماني مصاحبه بعمل آمده باشد، از آن مطلع شوند.   

 ضمناً شايان ذكر است:

متقاضیاني كه در كدرشته‌های‌ امتحاني 1350، 1351، 1352، 1356، 1357، 1358، 1360، 1362 و 1364 مجاز به انتخاب رشته در دوره‌هاي روزانه و نوبت دوم (شبانه) شده‌اند و نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته اينترنتي خود در موعد مقرر اقدام نموده و هزينه برگزاري آزمون عملي پروژه يا پروژه‌هاي انتخابي خود را در كدرشته‌هاي امتحاني فوق همزمان با تكميل فرم انتخاب رشته پرداخت نموده‌اند، حسب مورد لازم است براي شركت در مصاحبه و يا آزمون پروژه عملي اقدام نمايند. این داوطلبان لازم است برای اطلاع از وسایل مورد نیاز، زمان و محل برگزاری آزمون عملی یا تشریحی به اطلاعیه‌ای که در تاریخ 99/06/31 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، مراجعه نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) و همچنين دانشگاه شاهد را داشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند. بدیهی است این متقاضیان در صورت هر گونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی (شهریور ماه) و با توجه به کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند با اين سازمان مکاتبه نمایند.

 

نتایج انتخاب رشته ، رشته های دارای شرایط خاص اعلام شد .

لینک مشاهده اسامی دعوت به مصاحبه شده ها

  الف) برنامه زماني شركت در مصاحبه و ساير مراحل گزينش رشته‌هاي داراي شرايط خاص و يا بورسيه:

(1) متقاضیاني كه اسامي آنان در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به عنوان معرفي شده يك و يا دو كد رشته محل داراي شرايط خاص و يا بورسيه از رشته امتحاني مربوط درج شده، لازم است با توجه به شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه‌هاي راهنماي شماره 1 و 2 آزمون ورودي مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1399، مفاد شرايط و ضوابط اختصاصي كدرشته محلهاي داراي شرايط خاص و بورسيه (مندرج در صفحه 382 الي 422 دفترچه راهنماي شماره 2 درج شده است) و اين اطلاعيه، در موعد مقرر براي انجام مصاحبه، آزمون اختصاصي و يا ساير مراحل گزينش به محل ذيربط مراجعه نمايند. در غير اينصورت در مرحله نهايي در كدرشته محل انتخابي مربوط، گزينش نخواهند شد.

 (2) متقاضیان علاوه بر دارا بودن شرايط بند فوق لازم است شرايط و ضوابط اختصاصي موسسه داراي شرايط خاص و يا دستگاه اجرايي بورس دهنده را نيز دارا باشند. متقاضیان مي‌توانند براي كسب اطلاعات دقيق تر به درگاه اطلاع‌رساني موسسه ذيربط مراجعه نمايند.

(3) به هنگام گزينش نهايي در هر كدرشته محل اعلام شده در اين اطلاعيه، متقاضیاني شركت داده خواهند شد كه نتيجه مصاحبه، آزمون اختصاصي و ساير مراحل گزينش آنان توسط مراجع ذيربط تاييد شده باشد.

(4) بديهي است پس از انقضاي مهلت مقرر براي شركت در مصاحبه و يا آزمون اختصاصي، هيچ‌گونه تقاضايي قابل پذيرش نمي‌باشد. لذا به متقاضیان تاكيد مي شود كه در مهلت مقرر تعيين شده به محل ذيربط مراجعه نمايند.   

 1-پژوهشكده‌ مطالعات واژه گزيني - تهران

كليه معرفي شدگان لازم است براي انجام مصاحبه و ساير مراحل گزينش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 9 و 99/07/10 به آدرس تهران، ميدان ونك، بزرگراه شهيد حقاني، پس از ايستگاه مترو، خروجي كتابخانه ملي و مجموعه فرهنگستانها، بلوار دكتر حسن حبيبي، فرهنگستان زبان و ادب فارسي، طبقه اول، پژوهشكده مطالعات و واژه گزيني مراجعه نمايند.

لازم است پذيرفته شدگان در روزهاي يك‌شنبه و دوشنبه مورخ 6 و 99/07/07 از ساعت 9 الی 13 با شماره تلفن 88642458 - 021 تماس برقرار نمایند تا زمان دقیق حضور آنان در مصاحبه مشخص شود.

مدارك لازم براي مصاحبه: شناسنامه عكس‌دار و 2 نسخه تصوير آن، كارت ملي و 2 نسخه تصوير آن به صورت پشت و رو، 2 قطعه عكس 4×3، يك نسخه از آثار چاپ شده(كتاب، مقاله، پايان نامه و ...)

 2- دانشكده‌ صدا و سيماي‌ جمهوري‌ اسلامي ايران – واحد قم

همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت اين دانشكده می بایست جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام، مدارک مورد نیاز، زمان و مراحل مصاحبه متعاقباً به درگاه دانشگاه به نشاني:www. iribu.ac.ir مراجعه نمایند.

یادآوری: دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشکده صدا و سیما (مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته) برای همه معرفی‌شدگان الزامی است در غیراینصورت از پذیرش آنان ممانعت بعمل خوهد آمد.

 3- دانشكده غيرانتفاعي الهيات و معارف اسلامي هدي وابسته به جامعه الزهرا (س) – ويژه خواهران – قم

همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت اين دانشكده لازم است براي انجام مراحل مصاحبه از تاريخ سه شنبه مورخ 99/07/01 لغايت شنبه مورخ 99/07/05 به اين دانشكده به نشاني قم، بلوار امین، میدان دفاع مقدس، خیابان بوعلي سینا، دانشكده غيرانتفاعي الهيات و معارف اسلامي هدي وابسته به جامع الزهرا (س) مراجعه نمايند.

مدارک مورد نیاز:

1) کپی مدرک کارشناسی. 2) اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی. 3) دو قطعه عکس. 4)همراه داشتن کارنامه آزمون یا کپی آن. 5) مستندات ایثارگری و فعالیت فرهنگی، تربیتی و آموزشی

4- دانشكده غيرانتفاعي رفاه – تهران (ويژه خواهران)

همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت اين دانشكده لازم است براي اطلاع از زمان مصاحبه از تاريخ جمعه مورخ 99/06/28 به درگاه اينترنتي به نشاني: www.refah.ac.ir مراجعه نمايند.

آدرس: تهران - ميدان بهارستان- مقابل ضلع جنوب شرقي مجلس شوراي اسلامي- خيابان علامه شريف رضي- ابتداي خيابان مردم- نبش خيابان شهید ديالمه- خيابان شهيد ندايي‌پور - دانشكده رفاه - تلفن تماس 35074251- 021

5-دانشگاه اطلاعات و امنيت ملي

براي رشته‌هاي اين دانشگاه اسامي چند برابر ظرفيت در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اعلام نخواهد شد. زمان برگزاري مصاحبه و ساير موارد به طريق مقتضي توسط دانشگاه مذكور به اطلاع متقاضیان ذينفع خواهد رسيد.

6- دانشگاه‌ امام صادق(ع)  

تاریخ ثبت نام و دریافت کارت شرکت در آزمون معارف و مصاحبه طبق جدول زیر می باشد:

 

موضوع    زمان ثبت نام    ملاحظات
شروع ثبت نام    روز سه شنبه مورخ 1 مهر 99    از طریق ثبت نام در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی www.isuw.ac.ir
پایان ثبت نام    روز یک شنبه مورخ 6 مهر 99    پس از این تاریخ امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
دریافت کارت شرکت در آزمون    روز سه شنبه مورخ 8 مهر 99    دریافت کارت شرکت در آزمون از طریق  درگاه اطلاع رسانی دانشگاه بوده و ارائه کارت برای شرکت در آزمون الزامی است.
زمان برگزاری آزمون    روز پنج شنبه مورخ 10 مهر 99    فرایند آزمون راس ساعت 8 صبح در دانشگاه امام صادق(ع) پردیس خواهران به نشانی: تهران، شهرک غرب، بلوار شهید فرحزادی، خیابان شهید طاهرخانی آغاز شده و حضور متقاضیان در حل برگزاری نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون الزامی است.
مصاحبه علمی    روز یکشنبه 13 مهر الی دوشنبه 14 مهر 99    از طریق تماس تلفنی به پذیرفته شدگان آزمون معارف اسلامی اطلاع رسانی خوهد شد.

 7- دانشگاه تهران

 آن دسته از متقاضیاني كه اسامي آنان به عنوان معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت كدرشته محل 22167 از كدرشته امتحاني 1267 دانشگاه تهران دورۀ مشترک با دانشگاه ایندیانا- پردو اعلام شده است لازم است براي انجام مراحل مصاحبه از ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 9/7/99 به صورت غیرحضوری در اتاق جلسات دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران در محیط Adobe connect به نشانی زیر برگزار می‌گردد:

 


http://vclas9.ut.ac.ir/mecheng3

فایل اجرایی نرم افزار Adobe connect در این نشانی قابل دسترسی است

برای ورود به جلسه مصاحبه پس از اجرای این برنامه، نشانی اتاق جلسات دانشکده را در آن کپی کرده و پس از تایید، نام خود را به عنوان مهمان وارد نمایید.

متقاضیان شرکت در مصاحبه می بایست تا ساعت 14:30 روز دوشنبه مورخ 99/07/07 تصویر مدارک زیر را از طریق ایمیل به دفتر دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران (سرکار خانم زنجانی) به نشانی zanjani@ut.ac.ir ارسال نمایند.

1- هر مدرکی که نشان دهنده معدل کتبی دیپلم باشد 2 – تصویر کارنامه آزمون کارشناسی ارشد 3 – کارنامه و ریزنمرات مقطع کارشناسی 4 – مدارک دوره های زبان (در صورت وجود)

 8- دانشگاه جامع امام‌ حسين‌ (ع‌) - تهران

به اطلاع آن دسته از متقاضیاني كه اسامي آنان به عنوان معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت دانشگاه جامع امام حسين(ع) اعلام شده است مي‌رساند مصاحبه و گزينش متقاضیان در بازه زماني 99/06/29 الی 99/07/09 توسط دانشگاه در نظر گرفته است. در ضمن جهت اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز، متعاقباً به درگاه اینترنتی این دانشگاه به نشاني www.ihu.ac.ir مراجعه نمايند.

شايان ذكر اتس اسامي معرفي شدگان كد رشته‌هاي امتحاني 1154، 1155، 1156 و 1157 در اين مرحله اعلام نگرديده است و متقاضیان بايد موضوع را از طريق دانشگاه جامع امام حسين (ع) پيگيري نمايند.  

 9- دانشگاه شاهد

آن دسته از متقاضیاني كه اسامي آنان به عنوان معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت دانشگاه شاهد (باتوجه به كد رشته امتحاني) اعلام شده است، لازم است براي اطلاع دقيق از زمان و مكان انجام مصاحبه و بررسي صلاحيت عمومي و مدارك مورد نياز به درگاه اطلاع‌رساني اين دانشگاه به نشاني shahed.ac.ir مراجعه نمايند.

 10- دانشگاه شهيد مطهري

همه معرفي شدگان لازم است براي ثبت‌نام و ساير مراحل پذيرش به سامانه آموزش اين دانشگاه به نشاني اينترنتي: www.golestan.motahari.ac.ir مراجعه نمايند و تمامی اطلاعيه‌ها و امور مربوط به ثبت‌نام صرفاً از طريق سامانه فوق و درگاه اطلاع رساني اين دانشگاه به نشاني www.motahari.ac.ir در اختيار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

 11- دانشگاه‌ صدا و سيماي‌ جمهوري‌ اسلامي ايران -  تهران

معرفي شدگان لازم است براي اطلاع از جدول زمانبندي مصاحبه، نحوه ثبت نام و مدارك مورد نياز پس از انتشار اين اطلاعيه به درگاه اطلاع‌رساني  اين دانشگاه به نشاني www.iribu.ac.ir مراجعه نمايند.

یادآوری: دارا بودن تمامی شرايط و ضوابط اختصاصي پذيرش دانشجو در دانشگاه صدا و سيما (مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته) براي همه معرفي شدگان الزامي است، در غير اين صورت از پذيرش آنان ممانعت بعمل خواهد آمد.

 12- دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي

همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت اين دانشكده لازم است براساس جدول ذيل  براي انجام مصاحبه مراجعه نمايند:

 

كدرشته محل    عنوان رشته – گرايش    تاريخ    مدارك مورد نياز براي مصاحبه
26751    مهندسی هوافضا گرایش سازه های هوایی    99/07/05 الی 99/07/07    مدارك شناسايي (اصل كارت ملي و شناسنامه) – دانشنامه و اصل ريز نمرات كارشناسي يا اصل گواهي موقت فراغت از تحصيل – گواهي مقالات، توصيه‌نامه و مشروح فعاليتهاي پژوهشي با ارائه مستندات لازم – گواهي اشتغال به كار در صورت شاغل بودن– مدرك زبان معتبر (در صورت اخذ) – فيش واريزي به حساب دانشگاه – جزئیات زمان بندی، نحوه ارسال مدارک و انجام مصاحبه غیرحضوری در وبگاه دانشگاه مربوط اطلاع رسانی خواد شد.
23568     
21123    مهندسی نقشه برداری گرایش سنجش از دور    99/07/07
21124     
26749    مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با RUDN روسیه    99/07/07
26752     
26750    مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با ENIB فرانسه    99/07/07

 13- دانشگاه‌ صنعتي‌ مالك‌ اشتر

به اطلاع همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت اين دانشگاه می رساند با توجه به شرایط بهداشتی کشور و شیوع ویروس کرونا این دانشگاه مصاحبه حضوری برگزار نمی نماید. لذا متقاضیان لازم است تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت الکترونیکی در درگاه دانشگاه ارسال نمایند.

همه معرفی شدگان جهت مشاهده اطلاعیه ثبت نام و روش ارسال مدارک مورد نیاز لطفا به درگاه اینترنتی دانشگاه (www.mut.ac.ir) مراجعه نمایند.

مهلت ارسال مدارک تا تاریخ 99/07/04 می باشد.

 14- دانشگاه علامه طباطبايي

الف) به اطلاع معرفي شدگان چند برابر ظرفيت رشته‌هاي آمار گرايش بيم‌سنجي (كدرشته محلهاي 18274و 18296) از كدرشته امتحاني 1207 موسسه آموزش عالي بيمه اكو و مطالعات منطقه‌اي (كدرشته محلهاي 14043، 14057 و 14073) از كدرشته امتحاني 1130 موسسه آموزش عالي بيمه اكو اين دانشگاه مي‌رساند:

1- تاريخ مصاحبه رشته مطالعات منطقه‌اي(كدرشته محلهاي 14043 و 14057)  در روز یک شنبه مورخ 99/07/13 مي‌باشد.

2- تاريخ مصاحبه رشته آمار گرايش بيم سنجي(كدرشته محلهاي 18274و 18296) در روز يك شنبه مورخ 99/07/13 مي‌باشد.

3- تاريخ مصاحبه دوره مشترك رشته مطالعات منطقه‌اي (كدرشته محل 14073)  در روز دوشنبه مورخ 99/07/14 مي‌باشد.

4- زمان شروع مصاحبه ساعت 8:30 صبح می باشد.

5- مصاحبه متقاضیان به صورت غیرحضوری انجام می شود.

6- متقاضیان جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه و ارائه مدارک (کارت ملی، شناسنامه و سایر مدارک مورد نیاز) به آدرس درگاه دانشگاه به نشانی: www.atu.ac.ir  مراجعه نمایند.

ب) به اطلاع همه معرفي شدگان كدرشته محلهاي 14874 و 14877  از کدرشته امتحاني 1139 (مددكاري اجتماعي) دانشگاه علامه طباطبایی می‌رساند:

1- مصاحبه در روزهای شنبه الی دوشنبه مورخ 99/06/29 الی 99/06/31 برگزار می گردد.

2- زمان شروع مصاحبه ساعت 8:30 می باشد.

3- آدرس محل مصاحبه: تهران- خيابان شريعتي – تقاطع بزرگراه همت - خيابان شهيد داود گل‌نبي (كتابي سابق)– دانشکده علوم اجتماعی – سالن ارشاد.

4-  متقاضیان جهت اطلاع از نحوه حضور در روز مصاحبه (به ترتیب حروف الفبا) به آدرس درگاه دانشگاه به نشانی: www.atu.ac.ir  مراجعه نمایند.

5- ضروری است همه متقاضیان اصل و تصویر مدارک ذیل را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

مدارك مورد نياز: (1) اصل كارت ملي و شناسنامه. (2) مدرک تحصیلی. (3) گواهی معدل. (4) گواهی سابقه کار رسمی و یا داوطلبانه مرتبط با رشته. (5) گواهی زبان خارجی. (6) گواهی مهارتهای کار با کامپیوتر. (7) گواهي کارگاهها و دوره های علمی، تخصصی مرتبط. (8) مقالات و کتابهای چاپ شده و یا ارائه شده در همایشها و کنفراسهای داخلی و خارجی.(9) کارنامه سازمان سنجش متقاضی.

 15- دانشگاه علوم انتظامي امين

به اطلاع آن دسته از متقاضیاني كه اسامي آنان به عنوان معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت دانشگاه علوم انتظامي امين اعلام شده است مي‌رساند لازم است براي اطلاع دقيق از زمان و مكان انجام مصاحبه و بررسي صلاحيت عمومي و مدارك مورد نياز پس از انتشار اين اطلاعيه، به درگاه اينترانتي معاونت تربيت و آموزش دانشگاه علوم انتظامي امين مراجعه نمايند.

 16- دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره) - نوشهر

همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت اين دانشگاه لازم است براي انجام مراحل مصاحبه از روز سه‌شنبه مورخ 99/07/08 تا چهارشنبه مورخ 99/07/09 (به مدت 2 روز) از ساعت 8 الي 16 براي انجام مصاحبه مراجعه نمايند.

مدارك مورد نياز متقاضیان پذیرش جهت شرکت در مصاحبه:

عکس رنگی سال 99 تعداد 3 قطعه - اصل مدرک کارشناسی یا گواهی موقت یا گواهی معدل(برای دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی و تکمیل شده در تاریخ ثبت نام در آزمون) - ریز نمرات دوره کارشناسی - کپی و اصل تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی هوشمند.

آدرس: نوشهر – خيابان مصلی- دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره) – معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی

شماره تماس: 52353091 – 011        دورنگار: 52333718 – 011     کد پستی: 83311 - 46517

 17- دانشگاه علوم قضايي و خدمات اداري دادگستري

همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت اين دانشگاه لازم است براساس جدول ذيل براي انجام مصاحبه مراجعه نمايند:

رديف    روز    تاريخ    ساعت    رشته
1    یکشنبه    99/06/30    8:00 صبح    حقوق خصوصي- حقوق جزا و جرم شناسي- حقوق خانواده
2    دوشنبه    99/06/31    8:00 صبح    حقوق كيفري اطفال و نوجوانان- حقوق عمومي - حقوق اسناد و قراردادهاي تجاري -  حقوق حمل و نقل تجاري
3    سه‌شنبه    99/07/01    8:00 صبح    حقوق شركت‌هاي تجاري- حقوق ثبت اسناد و املاك – حقوق بين الملل – مديريت اصلاح و كيفرهاي قضايي
4    چهارشنبه    99/07/02    8:00 صبح    مدیریت نظارت و بازرسی – حقوق سردفتری اسناد رسمی – حقوق دادرسی اداری
مدراك مورد نياز جهت شركت در مصاحبه: (1) اصل کارت ملی و شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن در برگه A4 (2) اصل و كپي كارت پايان خدمت يا معافيت دائم يا تعهد 10 ساله گذراندن خدمت سربازي در قوه قضاييه و تصوير آن(غير از متقاضیانيكه از معافيت تحصيلي استفاده مي‌كنند) براي آقايان. (3) يك قطعه عكس 4×3پشت نويسي شده. (4) اصل و كپي مدرك كارشناسي و ريز نمرات (در صورت نداشتن گواهي نامه پايان تحصيلات كارشناسي و ريز نمرات، ارائه گواهي تعداد واحدهاي گذرانده و اينكه تا تاريخ 99/06/31 فارغ‌التحصيل خواهد شد الزامي است). (5) تكميل كاربرگ درخواست ثبت نام براي مصاحبه كارشناسي ارشد و الصاق يك قطعه عكس به آن (اين كاربرگ در اطلاعيه سايت دانشگاه منتشر مي‌شود). (6) پرينت كارنامه نتايج اوليه آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1399.

همه معرفي‌شدگان لازم است براي دريافت اطلاعات دقيق در مورد چگونگي مصاحبه به درگاه اطلاع رساني دانشگاه به نشاني  www.ujsas.uc.ir  مراجعه نمايند.

آدرس: تهران - خيابان انقلاب- بعد از چهارراه وليعصر(عج)- نرسيده به پل كالج- خيابان خارك- پلاك 9

 18- دانشگاه علوم و فنون هوايي شهيد ستاري

از معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت ارگانهاي بورس دهنده در رشته‌هاي مندرج  به شرح جدول ذيل در دانشگاه علوم و فنون هوايي شهيد ستاري با همراه داشتن مدارك مورد نياز مصاحبه بعمل خواهد آمد.

مدارك مورد نياز: مدرك كارشناسي – ريز نمرات كارشناسي- كپي كارت ملي و شناسنامه – دو قطعه عكس –پرينت خدمتي

 

كد رشته    گرايش    تاريخ مصاحبه
23541- 23485    هوا فضا – آئروديناميك    99/06/29
23534 – 23474    هوا فضا – سازه‌هاي هوايي
23548 – 23496    هوا فضا  - صلاحيتهايپروازي
23552 – 23501    هوانوردي – خلباني آزمايشگر
23551 – 23500    هوانوردي - پهباد
23554 – 23503    هوانوردي – قدرت هوايي
23553 – 23502    هوانوردي – عمليات هوانوردي
23555 – 23504    مهندسي ترافيك هوايي
16488 – 16486    آماد    99/06/31
19957 – 19932    مهندسي برق – مخابرات ميدان و موج     
20057 - 20012    مهندسي برق – مخابرات سيستم
19389 - 19482    مهندسي برق – جنگ الكترونيك

 19- دانشگاه غيرانتفاعي باقرالعلوم(ع) – قم

معرفي‌شدگان لازم است براي تعيين نوبت مصاحبه در روزهاي سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 8 لغایت 10 مهرماه 1399 از ساعت 8:00 صبح تا 13:00 از طريق تماس با شماره تلفن 32136628-025 اقدام نمايند. 

مدارك لازم: يك قطعه عكس؛ تصوير شناسنامه از تمام صفحات؛ تصويركارت ملي؛ تصوير كارت معافيت يا پايان خدمت (براي متقاضیان مرد)؛ تصوير مدرك كارشناسي براي فارغ التحصيلان و يا اصل گواهي فراغت از تحصيل تا 99/06/31 براي دانشجويان نیم سال آخر؛ تصوير مدرك سطح 2 يا گواهي تحصيلات حوزوي بر اساس شرايط اعلام شده در دفترچه شماره 2.

 محل برگزاري مصاحبه: قم – پرديسان - انتهاي بلوار دانشگاه - دانشگاه باقرالعلوم (ع).

 براي دريافت اطلاعات بيشتر به درگاه دانشگاه به نشاني www.bou.ac.ir مراجعه نمايند.

 20- دانشگاه غيرانتفاعي خاتم تهران

به اطلاع آن دسته از متقاضیاني كه اسامي آنان به عنوان معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران اعلام شده است مي‌رساند لازم است براي اطلاع دقيق از زمان و مكان انجام مصاحبه و بررسي صلاحيت عمومي و مدارك مورد نياز پس از انتشار اين اطلاعيه، به درگاه اینترنتی دانشگاه مراجعه نمایند.

 


 21 – دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث - قم

 

به اطلاع همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت كد رشته محلهای 14347 و 14346 از کدرشته امتحانی 1133 دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث قم مي‌رساند اين دانشگاه با توجه به عدم برگزاري مصاحبه در کدرشته محلهای مذكور، همان نمرات اكتسابي متقاضیان در آزمون را ملاك قرار داده و نيازي به انجام مصاحبه ندارد و بنابراين در اين مرحله اسامي چند برابر اعلام نمي‌شود و پذيرش نهايي نيز بصورت متمركز خواهد بود.

 22- دانشگاه فرماندهي و ستاد آجا

معرفي‌شدگان لازم است براي انجام مراحل آزمون و مصاحبه مطابق جدول زير به نشاني تهران خيابان كاگر جنوبي، ميدان پاستور، خيابان دانشگاه جنگ، دانشگاه فرماندهي و ستاد آجا مراجعه نمايند.

جدول برنامه زماني دانشگاه فرماندهي و ستاد آجا  برای انجام مصاحبه

 

رشته    روز    تاريخ    ساعت
ژئوپليتيك    چهارشنبه    99/07/09    15:00  الي 18:00
ژئوپليتيك    پنج شنبه    99/07/10    9:00 الي 12:00
مديريت بحران    ‌شنبه    99/07/12    15:00  الي 18:00
مديريت بحران    يك‌شنبه    99/07/13    15:00  الي 18:00
مديريت آموزشي    دوشنبه    99/07/14    14:00 الي 17:00
مديريت آموزشي    سه‌شنبه    99/07/15    9:00 الي 12:00

 23- دانشگاه يزد  

همه معرفي شدگان كدرشته محلهاي 14875 و 14877 از كدرشته امتحاني 1139 لازم است براي انجام مراحل مصاحبه در تاريخهاي 12 و 99/07/13 به دانشكده علوم اجتماعي اطاق شورا واقع در دانشگاه يزد ساختمان نبوت مراجعه نمايند.

مدراك مورد نياز جهت شركت در مصاحبه: (1) اصل شناسنامه و كارت ملي(2)کپی مدرک کارشناسی. (3) گواهي سوابق کار در زمینه مددکاری اجتماعی. (4) گواهی شرکت در دوره ها و کارگاههای مرتبط با مددکاری. (5) گواهی فعاليتهاي پژوهشي. (6) گواهی شرکت در کنفرانسها. (7) مدارك مربوط به زبان انگليسي.

24- مركز آموزش عالي تربيت مربي عقيدتي سياسي سپاه - قم

همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت اين مركز لازم است براي انجام مراحل مصاحبه ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه مورخ 99/07/01 به آدرس قم بلوار غدير، بعد از دانشگاه قم، مجتمع آموزش عالي نمايندگي ولي فقيه در سپاه، دانشكده علوم سياسي مراجعه نمايند.

توضیح: احتمال اینکه فرایند مصاحبه طولانی شده و طی 2 روز انجام شود، وجود دارد. لذا متقاضیان این موضوع را مد نظر قرار دهند.

شرایط و ضوابط مورد نظر همان شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه شماره 2 راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ارشد 99 می باشد. با این توضیح که تسلط به روخوانی و روان خوانی قرآن کریم از شرایط لازم و ضروری بوده و قاریان در اولویت جذب می باشند.

مدارک مورد نیاز:

سه قطعه عکس 4*3 زمینه سفید و تمام رخ – پرینت کارنامه آزمون – اصل و روگرفت تمام صفحات شناسنامه – اصل و روگرفت کارت ملی، پشت و رو در یک صفحه – روگرفت گواهینامه و ریزنمرات دوره کارشناسی – مدارک ایثارگری و جانبازی برای ایثاگران و جانبازان یا اعضاء درجه یک خانواده آنان و خانواده معظم شهدا – سابقه عضویت و فعالیت در بسیج - سوابق فعالیتهای علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی.

لازم به ذکراست همه معرفی شدگان می بایست مدارک مورد نیاز را با فرمت jpg اسکن نموده و به صورت لوح فشرده (cd) به همراه اصل آن در روز مصاحبه ارائه دهند.

اعضای رسمی سپاه و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بایستی مجوز و موافقت کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل خود را به صورت نیمه وقت از بالاترین مقام رسمی سازمان متبوع دریافت و در زمان مصاحبه به مرکز ارائه دهند.

ب)  برگزاري مصاحبه ورودي در كد رشته‌ امتحاني 1131 (مجموعه مطالعات جهان) و 1148 (مجموعه مديريت كسب و كار و امور شهري)

(1) همه متقاضیاني كه در كدرشته‌‌ امتحاني 1131 (مجموعه مطالعات جهان) مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته اينترنتي خود در موعد مقرر اقدام نموده‌اند، لازم است با توجه به شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه‌هاي راهنماي شماره 1 و 2 اين آزمون و مفاد اين اطلاعيه در موعد مقرر براي انجام مصاحبه ورودي به دانشگاه ذيربط به شرح بندهاي 1 الي 5 ذيل مراجعه نمايند. در غيراينصورت در مرحله نهايي در كدرشته محل انتخابي مربوط گزينش نخواهند شد. بديهي است اسامي متقاضیان مذكور در اين اطلاعيه اعلام نخواهد شد.

 (2) به هنگام گزينش نهايي در هر كد رشته محل از كد رشته‌هاي امتحاني فوق، متقاضیاني شركت داده خواهند شد كه نتيجه مصاحبه ورودي آنان توسط موسسه آموزش عالي ذيربط تاييد شده باشد.

تبصره: در صورتي كه دانشگاه يا موسسه آموزش عالي ذيربط مصاحبه به عمل نیاورد، در گزينش نهايي در كد رشته محل انتخابي مربوط بدون در نظر گرفتن نتيجه مصاحبه و منحصراً براساس نمرات علمي مكتسبه در آزمون گزينش خواهند شد.

(3)- بديهي است پس از انقضاي مهلت مقرر براي شركت در مصاحبه ورودي، هيچ‌گونه تقاضايي قابل پذيرش نمي‌باشد. لذا به متقاضیان تاكيد مي‌شود كه در مهلت مقرر تعيين شده به محل ذيربط مراجعه نمايند.

(4)- همراه داشتن كارت شناسايي معتبر عكس دار در روز مصاحبه الزامي مي‌باشد. متقاضیان مي‌توانند براي كسب اطلاعات دقيق‌تر به پايگاه اطلاع‌رساني موسسه ذيربط مراجعه نمايند.

1- دانشگاه پيام نور

به اطلاع همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت كد رشته امتحاني 1148 (رشته مديريت امور شهري) مي‌رساند اين دانشگاه با توجه به عدم برگزاري مصاحبه در دوره مذكور، همان نمرات اكتسابي متقاضیان در آزمون را ملاك قرار داده و نيازي به انجام مصاحبه ندارد و بنابراين در اين مرحله اسامي چندبرابر اعلام نمي‌شود و پذيرش نهايي نيز بصورت متمركز خواهد بود. بديهي است چنانچه پذيرفته شدگان شرايط مندرج در دفترچه راهنماي شماره يك اين آزمون را براي رشته مديريت امور شهري رعايت ننموده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولي اين دسته از متقاضیان اقدام خواهد نمود.

2- دانشگاه تهران

الف) به اطلاع همه متقاضیاني كه در كد رشته امتحاني 1131 (مجموعه مطالعات جهان) در مرحله اول اعلام نتايج اين آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اينترنتي خود اقدام و حداقل يكي از كدرشته محلهاي تحصيلي اين دانشگاه را انتخاب نموده‌اند، مي‌رساند كه مصاحبه در 99/07/13 الی 99/07/15 به آدرس تهران، خیابان کارگر شمالی، پردیس شمالی دانشگاه تهران ورودی غربی برگزار می گردد. ضمناً لازم است متقاضیان جهت ملاحظه شرایط و ضوابط مصاحبه از تاریخ 8 مهرماه به وب سایت دانشکده مطالعات جهان به آدرس fws.ut.ac.ir مراجعه نمايند.

ب) به اطلاع همه متقاضیاني كه در رشته امتحاني 1148 (مجموعه مديريت كسب و كار و امور شهري) در مرحله اول اعلام نتايج اين آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اينترنتي خود اقدام و حداقل يكي از كدرشته محلهاي تحصيلي اين دانشگاه را انتخاب نموده‌ و در رديف معرفي‌شدگان چندبرابر ظرفيت براي مصاحبه قرار گرفته‌اند، مي‌رساند مصاحبه در دانشکده مدیریت به نشانی تقاطع بزرگراه چمران و خیابان  جلال آل احمد – جنب ایستگاه متروی تربیت مدرس در روز یک شنبه مورخ 99/07/13 ساعت 8:30 برگزار می گردد.

لازم به توضيح است متقاضیاني كه نسبت به انتخاب كدرشته ‌محلهاي 16428، 16432 و 16436 (محل تحصيل پرديس فارابي قم) و 16435 دوره مجازي (محل تحصيل دانشكده مديريت) اقدام نموده‌اند، توجه داشته باشند كه با توجه به اعلام دانشگاه تهران پذيرش در اين كدرشته ‌محلها بصورت متمركز (بدون مصاحبه) انجام خواهد شد.

3- دانشگاه علامه طباطبايي

همه معرفي شدگان رشته امتحاني 1148 (رشته مديريت امور شهري) كد رشته محلهاي 16429 و 16433 لازم است براي انجام مراحل مصاحبه در روز ‌شنبه مورخ 99/07/05 از ساعت 12:00 الی 16:00 به نشاني تهران- بزرگراه شهيد همت- تقاطع دهكده المپيك - دانشكده مديريت و حسابداري دانشگاه علامه طباطبايي دفتر گروه مدیریت دولتی مراجعه نمايند.

همراه داشتن مدارك ذيل جهت انجام مصاحبه الزامي است:

(1) اصل و كپي كارت ملي و شناسنامه. (2) در صورت داشتن سوابق کاری مرتبط با رشته فوق الذکر، اصل مدارک در روز مصاحبه ارائه گردد.

4- دانشگاه فردوسي مشهد

به اطلاع همه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت كد رشته امتحاني 1148 (رشته مديريت امور شهري) مي‌رساند اين دانشگاه با توجه به عدم برگزاري مصاحبه در دوره مذكور، همان نمرات اكتسابي متقاضیان در آزمون را ملاك قرار داده و نيازي به انجام مصاحبه ندارد و بنابراين در اين مرحله اسامي چند برابر اعلام نمي‌شود و پذيرش نهايي نيز بصورت متمركز خواهد بود. بديهي است چنانچه پذيرفته شدگان شرايط مندرج در دفترچه راهنماي شماره يك اين آزمون را براي رشته مديريت امور شهري رعايت ننموده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولي اين دسته از متقاضیان اقدام خواهد نمود .

منبع : اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کارشناسی ارشد





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: